ZF IT Generation

ZF IT Generation. Sfatul expertului. Sebastian Baier şi Alexandra Lovin, cofondatori, agenţia de marketing re7consulting: Înainte de orice campanie, asiguraţi-vă că site-ul web este uşor de folosit. Monitorizaţi tot, fiţi atenţi la recenziile din social media

1 mai 2024 Autor: Adrian Seceleanu

„Este foarte important să aveţi recenzii bune, comentarii bune, acest lucru ajută foarte mult la vânzări“.

Antreprenorii dar şi companiile mari trebuie să monitorizeze cu atenţie rezultatele fiecărei campanii de promovare derulate - pentru a şti ce funcţionează şi ce nu, să fie foarte atenţi să aibă recenzii bune online şi să nu-şi neglijeze site-ul, acestea sunt, pe scurt sfaturile oferite de Sebastian Baier şi Alexandra Lovin, fondator, respectiv cofondator ai re7consulting, o agenţie de marekting online fondată în România în 2015, cu un business anual de 1 mil. euro.

„Site-ul web este magazinul care este deschis 24 de ore din 24, mereu disponibil. Deci ar trebui să verificaţi site-ul web din punctul de vedere al unui client, poate că ar trebui să daţi adresa site-ului web tatălui, mamei, rudelor, pentru a obţine diferite puncte de vedere, cum au experimentat site-ul web, ce poate fi îmbunătăţit, este uşor de utilizat?

Pentru că dacă site-ul nu este construit astfel încât utilizatorul să vrea să rămână pe el, acesta ar fi primul lucru care ar trebui făcut înainte de a investi ceva în campanii de marketing“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Sebastian Baier, CEO al companiei. De origine germană, el a vizitat România în 2014 pentru a derula un proiect pentru un client, şi apoi a început să cerceteze piaţa şi a decis să deschidă şi aici businessul de marketing online pe care îl deschisese iniţial în 2009 în Germania.

„Oamenii sunt foarte calzi şi primitori aici, m-am simţit binevenit în România.“

„Cercetările făcute alături de echipa mea au arătat că piaţa de marketing online nu este la fel de dezvoltată precum cea din Germania şi atunci am decis că este o oportunitate pentru noi, să ne folosim experienţa acumulată pentru a construi un business aici. Iar primul om care s-a alăturat agenţiei a fost Alexandra“, a povestit Baier.

Antreprenorii şi companiile mai mari trebuie să fie atenţi nu doar la site-ul web ci practic la toţi indicatorii privind rezultatele campaniilor de promovare, indiferent de mediu, pentru că fără date bugetele pot fi investite fără a genera rezultate, a punctat şi Alexandra Lovin, cofondator şi digital marketing manager, re7consulting.

„Sfaturile mele pentru antreprenori sunt: folosiţi social media pentru a genera brand reach, pentru a fi cunoscut, verificaţi reputaţia brandului dumneavoastră, pentru că este foarte important să aveţi recenzii bune, comentarii bune, acest lucru ajută foarte mult la vânzări“, a spus Alexandra Lovin. „Google vă va ajuta să încheiaţi afaceri sau vânzări, care sunt uşor de urmărit.  Iar la final, verificaţi conţinutul sau vedeţi ce tip de conţinut se potriveşte cu brandul dvs. şi cum, unde aveţi cel mai mult engagement şi cele mai bune rezultate. O problemă este şi faptul că firmele nu ştiu uneori ce le ajută la vânzări. Au campanii la radio, TV, reclame, sau poate bannere în oraş, sau fac marketing offline dar atunci când avem întâlniri şi întrebăm <cât vindeţi de pe acest canal?>, nu ştiu ce să răspundă.  Iar aceasta este o problemă, deoarece nu ştim cum să ne extindem şi unde să investim bugetul. Aşadar, pentru a încheia, sfatul meu este: creaţi conţinut bun, folosiţi social media pentru branding, Google pentru vânzări şi urmăriţi toate activităţile pentru a şti ce funcţionează şi ce nu.“

Alexandra Lovin, cofondator, digital marketing manager, re7consulting: Verificaţi reputaţia brandului dumneavoastră, pentru că este foarte important să aveţi recenzii bune, comentarii bune, acest lucru ajută foarte mult la vânzări.

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR